رضایی خطاب به ترامپ: بحران ‎مینیاپولیس بزرگتر از کروناست
(last modified 1399-03-10T13:45:03+00:00 )
جوزا 10, 1399 18:15 Asia/Kabul
  • رضایی خطاب به ترامپ: بحران ‎مینیاپولیس بزرگتر از کروناست
    رضایی خطاب به ترامپ: بحران ‎مینیاپولیس بزرگتر از کروناست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران با اشاره به اقدام ضد بشری پلیس آمریکا در قتل یک سیاه‌پوست خطاب به رئیس جمهوری این کشور گفت: بحران ‎مینیاپولیس بزرگتر از کروناست.

«محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران روز شنبه در توئیتر با اشاره به سردرگمی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در مواجهه با بحران‌های اخیر در این کشور نوشت: تیراندازی، تکرار اشتباه داروی ضدعفونی نیست؛ بلکه مثل بمبی ساعتی برای کل آمریکا است.
رضایی پیش از این نیز در توییتی با اشاره به اینکه در دنیای پساکرونا ممکن است آمریکا به کشورهای مشترک المنافع تبدیل شود، یادآور شد: هزینه لشکرکشی‌های بی‌حاصل و ناکارآمدی دولت آمریکا و بی‌اعتمادی ایالت‌ها به آن مانند بمب ساعتی عمل می‌کند.
یک افسر سفیدپوست در آمریکا دوشنبه گذشته، «جورج فلوید» سیاه‌پوست را در شهر "مینیاپولیس" در ایالت "مینه‌سوتا" به قتل رساند.
مردم شهر مینیاپولیس از روز سه شنبه در اعتراض به قتل این مرد سیاه‌پوست 46 ساله به دست افسر پلیس سفیدپوست آمریکایی، در خیابان‌های این شهر مشغول تظاهرات هستند.
در همین حال، ترامپ روز جمعه معترضان به قتل این سیاه‌پوست را اوباش دانست و تهدید کرد، هدف تیراندازی نیروهای پلیس و ارتش قرار خواهند گرفت.

 

کلیدواژه