سرطان 02, 1399 16:43 Asia/Kabul
  • سردار دهقان : تحرکات نظامی آمریکا علیه ایران با پاسخ گسترده ای مواجه خواهد شد

مشاور فرمانده معظم کل قوای ایران در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد ،هرگونه تحرکات نظامی آمریکا علیه ایران در آب های خلیج فارس با پاسخ گسترده ای مواجه خواهد شد.

سردار سرتیپ «حسین دهقان» مشاور فرمانده معظم کل قوای ایران در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با شبکه الجزیره با بیان اینکه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا مجرم است نه رئیس جمهور، گفت، ایران به هیچ وجه با ترامپ مذاکره نمی کند.سردار دهقان همچنین تاکید کرد، ایران درباره سامانه موشکی و سیاست های منطقه ای خود نیز مذاکره نخواهد کرد.

مشاور نظامی مقام معظم رهبری ایران ، در رابطه با تحولات سیاسی وامنیتی یمن نیز گفت: اتفاقاتی که در این کشور رخ می دهد هرج و مرج ، بیهوده و حاصل اقدامات جنگ طلبانه عربستان سعودی است.

سردار دهقان با بیان اینکه ریاض باید به شکست خود در جنگ یمن اعتراف کند و سیاست جدیدی را در پیش بگیرد، گفت اگر عربستان مسئولیت اقدامات خود را قبول کند ایران آماده گفت گو با عربستان بدون پیش شرط است

وی همچنین درباره تحولات لیبی تاکید کرد، ایران از حکومت وفاق ملی در طرابلس که از سوی محافل بین المللی به رسمیت شناخته می شود، حمایت می کند.

کلیدواژه