سرطان 31, 1399 08:34 Asia/Kabul
  • پیگیری حقوق از دست‌رفته ملت ایران در مواجهه با جنایات آمریکا
    پیگیری حقوق از دست‌رفته ملت ایران در مواجهه با جنایات آمریکا

رئیس فراکسیون اقدام پیش‌دستانه ضد تهدیدات آمریکا مجلس شورای اسلامی ایران بر پیگیری حقوق از دست‌رفته ملت ایران در مواجهه با جنایات آمریکا تاکید کرد.

«امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس فراکسیون اقدام پیش‌دستانه ضد تهدیدات آمریکا مجلس شورای اسلامی ایران روز دوشنبه در بیانیه‌ای خطاب به مقامات و سازمان‌های بین المللی خاطرنشان کرد: دولت ستیزه جو و استعمارخوی آمریکا، بی توجه به مناسبات و قوانین بین‌المللی همواره مأموریت نانوشته خود را سعی در گسترش دامنه نفوذ نامشروع و ویرانگر به اقصی نقاط جهان دارد، که این امر در مواجهه با ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی به دلایل تاریخی و مذهبی، شدت بیشتری نیز داشته است.
در این بیانیه با اشاره به اینکه ملت ایران در حافظه تاریخی خود، عناوین بی‌شماری از جنایات دولت آمریکا به همراه دارد، آمده است: هر کدام از اقدامات واشنگتن ضد تهران به تنهایی برای کنار زدن نقاب دورویی و نشان دادن استانداردهای چندگانه در قبال مقوله مقدس حقوق بشر از چهره دروغین دولت جنایتکار آمریکا کافی است.
بیانیه فراکسیون اقدام پیش‌دستانه ضد تهدیدات آمریکا مجلس شورای اسلامی ایران می افزاید: اقدام دولت آمریکا در ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بدتر از آن اذعان به تروریسم دولتی از سوی دولت جنایتکار آمریکا، بدعتی جدیدی در تاریخ بود.
این بیانیه می افزاید: مجلس شورای اسلامی ایران وظیفه خود را برای پیگیری حقوق حقه لیکن از دست رفته ملت شریف ایران تا رسیدن به نتیجه قابل قبول با قدرت ادامه می دهد.

 

کلیدواژه