اسد 11, 1399 17:58 Asia/Kabul
  • موسوی:آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی \
    موسوی:آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی \"تندر\" باشد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک های تروریستی که از داخل آمریکا هدایت عملیات تروریستی ضد مردم ایران را برعهده‌دارند، باشد.

«سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز شنبه با  قدردانی از اقدام مقتدرانه نیروهای امنیتی ایران در دستگیری «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تروریستی و خرابکار "تندر" افزود: رژیم آمریکا در حالی خود را در کنار مردم ایران معرفی می‌کند که تروریست‌های شناسنامه دار و کسانی که مسئولیت عملیاتهای تروریستی داخل ایران را بر عهده گرفته و دست شان به خون مردم و شهروندان بی گناه ایرانی آلوده است را در خاک خود جای داده و از آنها در ابعاد و اشکال مختلف حمایت و پشتیبانی می‌کند. 
موسوی ضمن اعتراض شدید به دولت آمریکا افزود: این رژیم باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی "تندر" و دیگر گروهک‌ها و جانیانی که از داخل آمریکا هدایت عملیات خرابکارانه، مسلحانه و تروریستی ضد مردم ایران را بر عهده دارند و خون شهروندان ایرانی را بر زمین می ریزند، باشد.
وزارت اطلاعات ایران روز شنبه با صدور اطلاعیه اعلام کرد: «جمشید شارمهد» سرکرده گروه تروریستی"تندر" که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده توسط نیروهای امنیتی ایران دستگیر شد.

 

کلیدواژه