اسد 25, 1399 19:00 Asia/Kabul
  •  تجمع دانشجویان ایرانی مقابل سفارت امارات در تهران

جمعی از دانشجویان ایرانی در اعتراض به عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی در مقابل سفارت امارات در تهران تجمع کردند.

در پی تلاش‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای تسهیل روند عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی، پنج شنبه گذشته دو طرف طی توافق‌نامه‌ای بر سر عادی سازی کامل روابط دیپلماتیک به توافق رسیدند.

دانشجویان ایرانی روز شنبه با همراه داشتن دست‌نوشته‌هایی، سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی در منطقه را محکوم کرده و به جنایت‌های این رژیم اعتراض کردند.

تجمع‌کنندگان در مقابل سفارت امارات در تهران همچنین با سردادن شعارهای « مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از اقدامات مخرب استکبار جهانی نشان دادند.

دانشجویان، توافق ابوظبی با تل‌آویو را یک توافق شیطانی دانستند و تاکید کردند، امارات با این توافق در میان مسلمانان منفور شده‌ است.

دانشجویان ایرانی همچنین در پایان این تجمع در بیانیه‌ای تصریح کردند: برخی حاکمان نالایقِ عرب به چنان بی‌غیرتی و رذالتی افتاده‌اند که خیانت خود را آشکارا و با افتخار رسانه‌ای می‌کنند و هیچ ابایی هم از پایمال کردن خون هزاران کودک و جوان فلسطینی ندارند.

در این بیانیه تاکید شد: دولت امارات متحده عربی از این پس شایسته‌ی عنوان دولت امارات متحده آمریکایی-صهیونیستی است و باید تاوانِ این نفاقِ فتنه‌آمیز را بپردازد.

 

کلیدواژه