اسد 28, 1399 07:50 Asia/Kabul
  • رئیسی: خیانت امارات به آرمان فلسطین بدون پاسخ نخواهد ماند
    رئیسی: خیانت امارات به آرمان فلسطین بدون پاسخ نخواهد ماند

رئیس قوه قضائیه ایران، توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط را نتیجه فریب خوردن اماراتی‌ها دانست و گفت: خیانت امارات به اسلام، قدس شریف و آرمان‌های فلسطین بدون پاسخ نخواهد ماند.

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه ایران روز دوشنبه با خائنانه خواندن توافق ابوظبی و تل‌آویو، به حاکمان امارات هشدار داد، منتظر واکنش مردم با غیرت اماراتی و دیگر کشورهای جهان باشند.

رئیسی خاطرنشان کرد: خیانت حاکمان امارات قابل گذشت نیست و با گذشت زمان هم پاک نخواهد شد و همدستی و همراهی امارات با رژیم کودک کُش و متجاوز اسرائیل از چشم آزادگان جهان مخفی نمی‌ماند و در یاد ملت‌ها خواهد ماند.

رئیس قوه قضائیه ایران همچنین با تأکید بر این که ایستادگی و مقاومت، یک راهبرد کاملاً اثربخش و پر ثمر است، اظهار کرد: عزت، افتخار و اقتدار جمهوری اسلامی در سایه راهبرد ایستادگی و مقاومت به دست آمده و هر ملتی که این راهبرد را سرلوحه خود قرار دهد، زندگی عزتمندانه، افتخارآمیز و مقتدرانه خواهد داشت.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات پنجشنبه گذشته با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند، ابوظبی و تل‌آویو رسماً روابط خود را عادی می‌کنند.

توافق اسرائیل و امارات، موجی از اعتراضات گسترده را از سوی گروه‌های فلسطینی، کشورهای منطقه و شماری از شخصیت‌های سیاسی جهان در پی داشته است.

 

کلیدواژه