اسد 28, 1399 12:23 Asia/Kabul
  • سرتیپ حاتمی: ایران مشکلی در تولید تسلیحات راهبردی ندارد
    سرتیپ حاتمی: ایران مشکلی در تولید تسلیحات راهبردی ندارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت، به دلیل وجود زیر ساخت های مختلف، ایران مشکلی در تولید تسلیحات راهبردی ندارد.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز سه شنبه پس از بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی وزارت دفاع، در نشستی با آنان تاکید کرد، وزارت دفاع ایران در مسیر تقویت امنیت ملی و حفظ قدرت بازدارندگی به خوبی به مسیر خود ادامه می دهد.

سرتیپ حاتمی با اشاره به  ظرفیت ها و زیر ساخت های موجود وزارت دفاع ایران در تأمین نیازمندی های دفاعی کشور اظهار کرد: وزارت دفاع ایران آماده است از سرریز دانش دفاعی خود در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است، به بخش اقتصادی و غیر نظامی کشور نیز کمک کند.

حجت الاسلام و المسلمین «مجتبی ذوالنوری» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران نیز در این نشست گفت، در بحث سایبری و جنگ الکترونیک، موشکی، رزم زمینی، دریایی و هوایی، کارهای مختلفی در راستای حفظ و ارتقای بازدارندگی ایران صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری همچنین با اشاره به دستاوردهای صنعت دفاعی ایران در حوزه بیوتروریسم و جنگ نوین تصریح کرد، تحریم ها باعث رشد، شکوفایی و تحقق شعار "ما می توانیم" در صنعت دفاعی ایران شده است.

 

کلیدواژه