امیرعبداللهیان: ملت‌های منطقه فلسطین را اولویت اول جهان اسلام می‌دانند
(last modified 1399-06-16T08:27:44+00:00 )
سنبله 16, 1399 12:57 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: ملت‌های منطقه فلسطین را اولویت اول جهان اسلام می‌دانند
    امیرعبداللهیان: ملت‌های منطقه فلسطین را اولویت اول جهان اسلام می‌دانند

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل با بیان اینکه ملت‌های منطقه برخلاف برخی از حکام خود فلسطین را اولویت اول جهان اسلام می‌دانند گفت، ملت‌های منطقه برای آزادی قدس، مبارزه و جانفشانی خواهند کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل، نشست اخیر رهبران مقاومت و فلسطین در بیروت را گامی سرنوشت‌ساز و مبارک برای آینده فلسطین و آزادی سرزمین اشغالی فلسطین از یوغ صهیونیست‌های تروریست، نژادپرست و جنایتکار دانست.
امیرعبداللهیان با بیان اینکه بیداری ملت فلسطین و پویایی مقاومت، عامل اصلی شکست معامله قرن و توطئه عادی‌سازی روابط برخی حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی است، ابراز امیدواری کرد، با متحد شدن گروه‌های فلسطین و تمرکز بر روند مقاومت، لغو توافقات سازش و شروع انتفاضه مردمی جدید علیه صهیونیست‌ها مشاهده شود.
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل تاکید کرد، امروز بر همه فلسطینی‌ها ثابت شده است که مقاومت و قدرت تنها زبانی است که اشغالگران صهیونیست قدس آنرا بخوبی می‌فهمند.
امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر نقش صهیونیست‌ها در ناامن کردن منطقه، حمایت 40 ساله جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و مبارزات ملت فلسطین را یک وظیفه اسلامی برای مقابله با جنایات محور آمریکا و صهیونیست‌ها عنوان کرد.
گروه‌های فلسطینی پنجشنبه شب در بیانیه پایانی نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در لبنان، بر سر تشکیل کمیته‌ای برای پایان بخشیدن به انشقاق‌ها و اختلاف‌ها به توافق رسیدند.

 

کلیدواژه