قوس 02, 1399 17:51 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: بسیج خط مقدم مقابله با مستکبران جهان است
    سرلشکر سلامی: بسیج خط مقدم مقابله با مستکبران جهان است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی محدودیت جغرافیایی ندارد، گفت: امروز قدرت انقلاب اسلامی آمریکا را از قرارگاه راهبردی اش دور کرده است.

به گزارش رادیودری به نقل از فارس، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در ستاد فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران با بیان اینکه فرمول حل تمامی مسائل انقلاب و نظام، بسیج است، افزود: بسیجیان در برابر دشمن تسلیم ناپذیر و در برابر مومنان خدوم و متواضع هستند.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه بسیج بر غیرممکن ها غلبه  و معادله سیطره بر کفار را تنظیم می‌کند، تاکید کرد: امروز گفتمان بسیج در یمن، لبنان، سوریه و عراق تکثیر شده است و تا آمریکای لاتین و قسمت‌هایی از آفریقا پیش رفته است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: آنچه ما را در برابر دنیای استکباری به پیروزی رسانده تفکر بسیجی است که سبب شده در برابر قدرت‌های به هم پیوسته بزرگ به پیروزی برسیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز بسیج پیشانی و خط مقدم مقابله با مستکبران جهان است، افزود: هرجا که دشمن قد علم کرده، تفکر بسیجی بدون محدویت جغرافیایی در برابر آن ایستاده و از حیثیت و ناموس مسلمانان جهان دفاع کرده‌است و همین تفکر بسیجی عامل فرسایش و زوال دشمن شده است.

کلیدواژه