قوس 03, 1399 18:19 Asia/Kabul
  • ناوشکن تمام ایرانی \
    ناوشکن تمام ایرانی \"دنا\" در آینده نزدیک رونمایی می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران از رونمایی و تحویل ناوشکن تمام ایرانی دنا در آینده نزدیک به نیروی دریایی ارتش خبر داد.

به گزارش ایرنا؛سرتیپ«امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،با بیان اینکه ایران در حوزه دفاع با سختترین و خصمانه ترین تحریم ها مواجه بود، گفت: در همین دوران، موثرترین و کارآمدترین تجهیزات دفاعی را طراحی، تولید کردیم و در آینده نزدیک نیز ناوشکن تمام ایرانی "دنا" را که به لحاظ امکانات و تجهیزات و عملکرد متفاوت از ناوشکنهای هم نسل خود است؛ تحویل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهیم داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران همچنین با تبریک هفته بسیج گفت:امام خمینی (ره) با دستور تشکیل بسیج مستضعفین یک قدرت نمایی بزرگ را در مقابل آمریکایی ها طراحی کردند و عملاً تهدیدات آمریکایی ها را به فرصت تبدیل کرد بگونه ای که شیطان بزرگ آمریکا به قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران پی برد.

سرتیپ حاتمی با بیان نقش آفرینی های گسترده بسیج  در تمامی  عرصه ها،افزود:پس از گذشت ۴ دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شجره طیبه بسیج به درخت تنومندی تبدیل شده است.

کلیدواژه