قوس 10, 1399 09:44 Asia/Kabul
  • شکست انحصار رسانه های استکباری با حضور خبرگزاری ایران پرس در عرصه بین المللی
    شکست انحصار رسانه های استکباری با حضور خبرگزاری ایران پرس در عرصه بین المللی

معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما گفت: حضور خبرگزاری ایران پرس در عرصه بین الملل انحصار رسانه های استکباری را شکست.

«رضا علیدادی» معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما روز یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری ایران‌پرس افزود: حضور خبرگزاری تصویری ایران‌پرس در عرصه بین‌المللی سبب شده است انحصار رسانه‌های استکباری شکسته شود.

علیدادی با اشاره به اینکه در عرصه بین‌المللی رقابت رسانه‌ای، رقابتی جدی است و هر کسی روایت خودش را از یک موضوع، از یک صحنه و از یک اتفاق دارد، گفت: خبرگزاری ایران پرس توانسته در بیان واقعیت و رقابت با رسانه های بین المللی بخوبی نقش خود را ایفا کند.

معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما همچنین با اشاره به اینکه سازمان صدا و سیما توانسته است جایزه عالی صنعت رسانه را از اجلاس بین‌المللی "ای بی یو" کسب کند، تصریح کرد: هفدهمین اجلاس سالانه فنآوری رسانه صداوسیما از امروز به صورت مجازی آغاز به کار می‌کند.

علیدادی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از زیرساخت‌های فنی سازمان صدا و سیما هم‌اکنون از تولیدات ایرانی است، گفت: طرح اچ دی شدن شبکه های تلویزیونی ایران با هدف افزایش کیفیت بصری شبکه ها در حال انجام است.

کلیدواژه