جدی 11, 1399 12:11 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: انتقام سردار سلیمانی تاریخ انقضاء ندارد
    سرلشکر باقری: انتقام سردار سلیمانی تاریخ انقضاء ندارد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران عزم ملت‌های مسلمان جهان برای انتقام از عاملان جنایت تروریستی شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» را اجتناب ناپذیر توصیف کرد.

سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران روز پنج شنبه در پیامی به مناسبت سالروز شهادت سردار سرافزار اسلام سپهبد «قاسم سلیمانی» گفت: این شهید والا مقام چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه او هستند.
سرلشکر باقری افزود: شهید سلیمانی، قهرمان ملی و اسلامی و فرمانده بزرگ جبهه مقاومت بود که توانست با نزدیک کردن دل‌های امت اسلامی و انسجام آن‌ها تحت یک فرماندهی و مکتب واحد، جبهه مقاومت ضد استکبار و زائده ناپاک آن یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی را استحکام بخشیده و هیمنه پوشالی آمریکا را در هم بشکند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: دشمن زبون که در عرصه جنگ و رویارویی نظامی، یارای مقاومت با این بزرگمرد جهاد و شهادت را نداشت، در تاریکی شب و ناجوانمردانه، او و همرزمانش را با حمله پهپادی ترور کرد با این تصور که زنجیره مقاومت و مبارزه از هم بپاشد، لیکن با حضور میلیونی مردم ایران، ​عراق و کشور‌های منطقه در مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام، سیلی دیگری بر چهره استکبار نواخته شد.
سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) به همراه 8 نفر دیگر، سوم ژانویه 2020 (13جدی1398)در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسیدند.

کلیدواژه