عقرب 04, 1395 12:56 Asia/Kabul
  • بازتاب سخنان رییس جمهوری ایران درباره انتخابات آمریکا

سخنان رئیس‌ جمهوری ایران درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در رسانه‌های مختلف جهان و آمریکایی بازتاب گسترده‌ای داشت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روزنامه آمریکایی "یو اس ای تودی" روز دوشنبه در پایگاه اینترنتی خود نوشت: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک منتقد جدید پیداکرده و آن رئیس‌ جمهوری ایران است چرا که حسن روحانی انتخاب بین هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری و رقیب جمهوریخواه وی، دونالد ترامپ را انتخاب بین بد و بدتر توصیف کرد.

شبکه آمریکایی «ان بی سی»، نیز در پایگاه اینترنتی خود نوشت: روحانی معمولاً از هر فرصتی برای انتقاد از سیاست‌ های رقابتی انتخابات آمریکا استفاده می‌کند.

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی آمریکایی سی بی اس نیوز، نیز نوشت: حسن روحانی، رئیس ‌جمهوری ایران از رفتارهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا انتقاد کرد.

این شبکه تلویزیونی آمریکایی نیز بر این مسئله تأکید کرده است که این اظهارنظر آشکار حسن روحانی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیز پیشتر با اشاره به فساد اخلاقی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان کردند؛ یکی از این دو نامزد فعلی انتخابات، رئیس جمهوری کشوری خواهد شد که دارای قدرت و ثروت و بیشترین سلاح اتمی و بزرگترین رسانه های جهان است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: شاید برخی تصور کنند که این رفتارهای آمریکا روزی به پایان می رسد، اما هیچ دلیل روشنی وجود ندارد که نشان دهد امریکا به دنبال رفتارهای سلطه جویانه نیست.

کلیدواژه