حوت 17, 1399 17:47 Asia/Kabul
  • همگرایی و وحدت نیروهای دریایی ارتش و سپاه در همه سطوح
    همگرایی و وحدت نیروهای دریایی ارتش و سپاه در همه سطوح

در دومین نشست هم افزایی بین دو نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر همگرایی و وحدت نیروهای دریایی ارتش و سپاه در همه سطوح تاکید شد.

به گزارش رادیودری، دومین نشست هم افزایی بین دو نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی امروز یکشنبه با حضور دریادار پاسدار علیرضا  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش بهمراه جمعی از  فرماندهان دو نیرو برگزار شد.
دریادار خانزادی در این دیدار گفت:  امنیت حاکم در مناطق خیلج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریاهای زیر نظر حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور پیوسته و با اقتدار نیروهای دریایی ارتش و سپاه به وجود آمده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه دشمن همواره به دنبال مخدوش کردن اتحاد و انسجام بین نیروهای مسلح است، افزود: حضور مقتدرانه و با صلابت دو نیروی دریایی ارتش و سپاه در دریا باعث شده است که دشمن هرگز به خود اجازه دست درازی به مرزهای آبی کشور را  ندهد.

دریادار خانزادی همچنین گفت: دشمن  در صورت هرگونه تهدید جواب دندان شکنی را از سوی جوانان این کشور دریافت خواهد کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: ظرفیت و تعاملات بسیار خوبی در حوزه‌های عملیاتی، اطلاعاتی و آموزشی بین دو نیرو وجود دارد که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا در برابر این اقتدار دریایی سر تعظیم فرو آورده اند.
بر اساس این گزارش،  تفاهم نامه آموزشی, اطلاعاتی و تحقیقاتی فی مابین دو نیروی دریایی ارتش و سپاه نیز  امضا شد.

کلیدواژه