حوت 28, 1399 17:57 Asia/Kabul
  • قدردانی فرمانده کل سپاه از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی
    قدردانی فرمانده کل سپاه از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی از اظهار لطف و پیام روحیه بخش و پر مهر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا به آحاد فرماندهان و پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش رادیو دری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از ابراز لطف و پیام روحیه بخش و محبت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای  به آحاد فرماندهان، مسئولان و پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

در متن پیام فرمانده کل سپاه آمده است، پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی بر همان عهدی که بسته اند برای پاسداری از بزرگترین آرزوی محقق شده مردم کشور عزیزمان  و آزادیخواهان و مظلومان سراسر جهان هرگز سستی نمی کنند.

در این پیام آمده است،  دشمنان جرات  تعرض نداشته و نخواهند داشت و فهمیده اند که به فضل الهی، در برابر هر تهدید، تدارکی دیده ایم که آنها تاکنون ندیده اند.
در متن  پیام فرمانده کل سپاه  آمده است، راهمان را همانگونه که فرموده اید با استعانت از خدای متعال و استقامت مؤمنانه و مجاهدانه، پرقدرت و با شکوه ادامه خواهیم داد و تا رساندن امت اسلامی به آرزوهای بزرگشان از پا نخواهیم نشست.

کلیدواژه