آیت الله جوادی آملی: پیام 13 آبان، هوشیاری نسبت به توطئه دشمنان است
(last modified Mon, 31 Oct 2016 05:02:49 GMT )
عقرب 10, 1395 09:32 Asia/Kabul
  • آیت الله جوادی آملی: پیام 13 آبان، هوشیاری نسبت به توطئه دشمنان است

"آیت الله عبدالله جوادی آملی" گفت: پیام 13 آبان این است که باید در مقابل توطئه دشمنان هوشیار باشیم.

به گزارش ایرنا، "آیت الله جوادی آملی" از مراجع تقلید قم، روز یکشنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری یوم الله سیزده آبان در قم، با اشاره به پیام استکبارستیزی 13آبان تصریح کرد: وظیفه هر ایرانی مسلمان است که با هوشیاری سیاسی توطئه هایی را که استکبار و صهیونیسم برای انقلاب اسلامی طراحی می کنند، با دقت پیگیری و خنثی کند.

وی افزود: 13 آبان دو پیام داخلی و خارجی دارد؛ پیام داخلی آن این است که مقام و منزلت شهدا را ارج نهاده و قدردان ایثارگری آنان باشیم و در بعد خارجی هم اگر امنیت، استقلال، آزادی و شرف در مقابل استکبار و صهیونیسم داریم، مدیون شهدا می باشیم.

آیت الله جودی آملی تاکید کرد: خطر صهیونیسم همیشگی است، آنان همواره بر علیه آرمانهای والای انقلاب اسلامی در حال توطئه چینی هستند و امروز اتاق جنگ همه جنگ های نیابتی منطقه، استکبار و صهیونیسم است.

مراسم راهپیمایی 13 آبان صبح روز پنجشنبه هفته جاری همزمان با سراسر کشور در قم برگزار می شود.

13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358- تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) به دست رژیم پهلوی در سال 1343 به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال 1357 است.

کلیدواژه