ثور 13, 1400 06:55 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند
    امیرعبداللهیان: اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند

دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید کرد، اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش رادیودری، "حسین امیرعبداللهیان"  دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین  روز یکشنبه  در آستانه روز جهانی قدس با "خالد قدومی" رئیس دفتر جنبش حماس در تهران دیدار و برحمایت قاطع  ایران  از آزادی قدس، قبله اول مسلمانان تاکید کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه و حوادثی که در داخل اراضی اشغالی شکل گرفت، گفت: اقدامات مذبوحانه رژیم صهیونیستی قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند و محور مقاومت با قدرتی بیش از گذشته در مقابل هر گونه گستاخی صهیونیست‌ها عکس العمل نشان خواهد داد.
دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین  افزود: امروزه مقاومت فلسطین از لحاظ سیاسی و میدانی به یک کنشگر مهم منطقه‌ای و تأثیرگذار تبدیل شده است.
امیرعبداللهیاندر این دیدار با انتقاد شدید از عادی سازی روابط حاکمان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه ابتکار منطقه‌ای برای کمک به تشکیل دولت واحد فلسطینی در سراسر سرزمین تاریخی فلسطین به پایتختی قدس استقبال می‌کند.
خالد قدومی نیز در این دیدار  ضمن قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین و با اشاره به نقش امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در زنده نگهداشتن موضوع مهم فلسطین و قدس گفت: ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره حامی ملت مظلوم فلسطین و آرمان مقاومت بوده است.
در این دیدار طرفین،  ضمن ارائه آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی پیرامون موضوعات و مسائل مورد علاقه تبادل نظر کردند.

کلیدواژه