ثور 14, 1400 08:06 Asia/Kabul
  • روحانی: عدالت از مهمترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است
    روحانی: عدالت از مهمترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، عدالت از مهمترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش رادیو دری،  حسن روحانی رئیس  جمهوری ایران،  گفت: عدالت از مهمترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید همه تلاش‌ها و برنامه ریزی‌ها در مسیر تحقق این آرمان بزرگ و مهم استمرار یابد.

روحانی، روز دوشنبه  در ابتدای  جلسه سران قوا  با تاکید بر اهمیت شب های قدر و فرصت بهره مندی از فیوضات معنوی این شب‌ها برای حرکت در مسیر اصلاح و رستگاری،  ابراز  امیدواری کرد که امت اسلامی بویژه مردم مومن ایران همانند گذشته از برکات شب های عزیز قدر، بهره مند شوند.

روحانی همچنین با اشاره به شب شهادت جانگداز و مظلومانه مولای متقیان حضرت علی(ع)، گفت: همه باید تلاش کنیم به عنوان پیروان و عاشقان آن امام همام در مسیر واقعی حق گام برداریم.

روحانی، همچنین در ادامه  امیر المومنین علی(ع) را شهید راه عدالت خواند و افزود:  باید همه تلاش‌ها و برنامه ریزی‌ها در مسیر تحقق این آرمان بزرگ و مهم استمرار یابد.

پنجاه و نهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، امروز  به ریاست رییس جمهوری و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و دیگر اعضای این شورا برگزار شد، که در این جلسه وضعیت بازار سرمایه و راهکارهای بهبود این بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کلیدواژه