ثور 15, 1400 17:05 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: روز قدس بستر شکل گیری جبهه بیداری و مقاومت اسلامی است
    سرلشکر باقری: روز قدس بستر شکل گیری جبهه بیداری و مقاومت اسلامی است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، روز قدس را یادگار ماندگار امام خمینی (ره) و بستر شکل گیری جبهه بیداری و مقاومت اسلامی دانست.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس ،افزود:  "روز قدس " ، یادگار ماندگار و ابتکار راهبردی امام خمینی (ره) و یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین رخدادها و رویدادها در روند مقاومت و مبارزه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین برابر ظلم ، جنایت و اشغالگری است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با اشاره به اینکه فلسطین ، نمایشگاه رسوایی غرب برابر حقوق بشری است که خود را داعیه دار آن می داند،تاکید کرد: تردیدی نیست عمق راهبردی گفتمان " مقاومت فلسطین محور" که  در جای جای عالم امتداد پیدا کرده است ، همراه با خشم متراکم حق طلبان و آزادیخواهان جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن به ویژه رژیم تروریست پرور امریکا ، امروز قدرتمند تر از همیشه حامی فلسطین است.

سرلشکر باقری در این پیام خطاب به رژیم صهیونیستی هشدار داد : " انتفاضه ای که از  "سنگ " به " موشک" رسیده و در مرز " بازدارندگی " است ، به مدد پشتیبانی های محور مقاومت و امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری آماده برچیدن بساط اشغالگران است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.‏

روز جمعه 7می 2021 مصادف با 24 رمضان 1442 روز جهانی قدس است.

کلیدواژه