موازنه قدرت در فلسطین و منطقه به نفع مقاومت است
(last modified Fri, 07 May 2021 05:09:32 GMT )
ثور 17, 1400 09:39 Asia/Kabul
  • موازنه قدرت در فلسطین و منطقه به نفع مقاومت است
    موازنه قدرت در فلسطین و منطقه به نفع مقاومت است

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد، موازنه قدرت در فلسطین و منطقه به نفع مقاومت است

به گزارش رادیودری، " محمد باقر قالیباف " رئیس  مجلس شورای اسلامی ایران  در پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: امروز موازنه قدرت در فلسطین و منطقه به نفع مقاومت است که این می‌تواند ملت فلسطین را به گام نهایی و آرمانی خود بیش از هر زمان دیگری نزدیک سازد.

قالیباف  افزود:  مقاومت و وحدت میان گروه های فلسطینی تنها گزینه های مردم فلسطین در مبارزه با رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی است و صهیونیست ها به هیچ وجه حقوق بشر و طرح‌های دموکراتیک را درک و مراعات نمی کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد،  وظیفه داریم که ملت فلسطین را در این جهاد مقدس یاری رسانیم.

قالیباف خاطرنشان کرد، حضرت امام خمینی (ره)  هوشمندانه با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، رسالتی جهانی را برای آزادی سرزمین های اشغالیِ فلسطین و مسجدالاقصی، از لوث وجود رژیم جعلی صهیونیستی تبیین کردند.

قالیباف تصریح کرد،  نگاهی به دستآوردهای برگزاری سالانه روز جهانی قدس نشان می ‌دهد که ابتکار عمل امام خمینی ( ره )  و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی  توجه به قضیه فلسطین را پویا و بالنده نموده، است. 

کلیدواژه