ثور 18, 1400 08:18 Asia/Kabul
  • روز قدس آرمان مشترک میان امت اسلام و آزادی خواهان جهان است
    روز قدس آرمان مشترک میان امت اسلام و آزادی خواهان جهان است

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری و سخنگوی دولت ایران روز قدس را آرمان مشترک میان امت اسلام و آزادی خواهان جهان دانست.

به گزارش رادیو دری؛ «علی ربیعی» دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری و سخنگوی دولت ایران روز جمعه در یادداشتی بمناسبت روز جهانی قدس با اشاره به اینکه مسئله قدس شریف فقط اولویت جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه اولویت امت اسلام و همینطور کشورهای مستقل و روشنفکران برجسته آزادی خواه و عدالت خواه است،نوشت: مساله بیت المقدس و قدس شریف نه فقط به عنوان یک مکان مقدس بلکه به عنوان نماد اشغالگری فرقه ای به نام صهیونیست علیه فرهنگ و مذهب بزرگ اسلامی است.

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری و سخنگوی دولت ایران با بیان اینکه صهیونیست ها، برجام را به مثابه «انتفاضه دیپلماتیک» علیه خود تلقی کرده و تمام تلاش خود را برای ناکام گذاشتن آن بکار بستند؛تصریح کرد: اسرائیل از روز اول تلاش کرد با تحریک دیگران، در مسیر عدم اجرای توافق برجام و خروج از آن، گام بردارد. برای همین از ترور فیزیکی دانشمندان هسته ای  گرفته تا ترور حیثیتی و شخصیتی دیپلماتهای ما، از هیچ کاری دریغ نکرد و به اقدامات ویرانگر خود همچنان ادامه می دهد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.‏

کلیدواژه