مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در ایران
(last modified 1400-03-11T07:33:14+00:00 )
جوزا 11, 1400 12:03 Asia/Kabul
  • مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در ایران
    مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در ایران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران گفت: مراسم گرامیداشت ۴ و ۱۵ خرداد به صورت جداگانه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری صدا و سیما؛ همایش رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر ایران با حضور قائم مقام، مدیران و رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی این شورا در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

برنامه ریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در استان‌ها، بزرگداشت یوم الله ۱۵ خرداد و برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی موضوعات مورد بررسی در این همایش بود.

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این نشست گفت: برنامه‌ها و اقدامات لازم باید برای هر دو مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد/جوزا انجام پذیرد. در واقع بزرگداشت رحلت امام خمینی (رحمت الله علیه) به صورت جداگانه و قیام یوم الله ۱۵ خرداد نیز با ویژگی‌های منحصر به فرد خود به طور جداگانه برگزار شود.

وی تصریح کرد: به همین منظور، بزرگداشتی با همان شعاری که قبلاً اعلام شد، یعنی' گفتمان تحول' برای امامی که هم تحول خواه بود و هم تحول آفرین و به معنای واقعی کلمه، اسوه قیام الله بود، برگزار خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران در خصوص بزرگداشت یوم الله ۱۵ خرداد نیز افزود: با همین نگاه، باید دین خود را به مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خردادی که به عنوان مبداء و نقطه عطف تاریخ و نهضت معرفی شده است نیز ادا کنیم و به این توفیق الهی دست یابیم.

کلیدواژه