عقرب 20, 1395 13:11 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: توان موشکی ایران درحال ارتقا است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران، سال به سال بیشتر می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز پنجشنبه در پنجمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار «حسن تهرانی مقدم» و جمعی از نیروهای موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تهران افزود: حرکت و پیشرفت های دفاعی ایران آنقدر پرشتاب است که همه سران کفر که سیستم ضدموشکی طراحی می کنند، نتوانسته اند بر سرعت، قدرت و فراگیری موشک های ایران غلبه کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با یادآوری تهدیدهای رژیم صهیونیستی ضد ایران نیز گفت: جنگ با جمهوری اسلامی ایران پایانش معلوم نیست و دشمن،ذلیلانه شکست را خواهد پذیرفت.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه محور مقاومت روز به روز قوی تر شده است افزود: جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ چشم داشتی به یک وجب از خاک همسایگان و کشورهای منطقه، منافع خود و اسلام را دنبال خواهد کرد و با رعایت همه مبانی به مستضعفان و ستمدیدگان در برابر تروریسم کمک می کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با قدردانی از تلاش صنعت موشکی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران افزود: تهدید جمهوری اسلامی ایران در تنگه هرمز و خلیج فارس به شوخی می ماند و همانند این اقتدار موشکی، در دریا پدافند، توان نیروی قدس سپاه پاسداران حضور دارند.

 

 

کلیدواژه