دشمنان انقلاب محکوم به شکست در مقابل عزت ملت بزرگ ایران هستند
(last modified 1400-06-30T13:12:25+00:00 )
سنبله 30, 1400 17:42 Asia/Kabul
  • دشمنان انقلاب محکوم به شکست در مقابل عزت ملت بزرگ ایران هستند
    دشمنان انقلاب محکوم به شکست در مقابل عزت ملت بزرگ ایران هستند

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در بیانیه ای به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی محکوم به شکست در مقابل عزت ملت بزرگ ایران اسلامی هستند.

به گزارش رادیودری، در بیانیه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران آمده است: بی شک انقلابی که با دست خالی مردم اما با اتکا و توکل به خدای متعال و رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) پیروز شده بود در دوران پر افتخار دفاع مقدس به این اطمینان و باور رسید که نه تنها هیچ قدرتی از قدرتهای غرب و شرق حامی و ناجی این کشور نخواهد بود بلکه تنها دشمنی و مانع تراشی آنهاست که در برابر نظام و ملت، مستمر و پایدار است.

در این بیانیه تاکید شده است: دشمنان جمهوری اسلامی ایران که به رهبری شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی با تشکیل ائتلاف برای ایجاد مانع در تداوم پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف و به خصوص در حوزه قدرت دفاعی، اقتصادی و منطقه‌ای تلاشی ناکام را تجربه کردند، دریافته اند که دیگر فشار، تهدید و انواعی از جنگهای متنوع و ترکیبی و حذف فیزیکی قهرمانان و دانشمندان ملی برای به زانو در آوردن ملت ایران کارساز نخواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز دستاوردهای گرانسنگ صنعت دفاعی همچون توانمندی‌های موشکی، پهپادی، پدافندی، هوایی، دریایی، الکترونیک، رزم زمینی دست نیروهای مسلح را برای پاسخ گویی به هر سطح از تهدید احتمالی پر کرده است.

در بیانیه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران تاکید شده است: بدون تردید، در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، وضعیت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار دارد، به گونه‌ای که اقتدار و توانمندی لازم را هم درعرصه دیپلماسی و هم در بعد نظامی برای دفاع از خود و انتقام سخت از دشمن دارد.

ارتش متجاوز رژیم صدام، دیکتاتور معدوم عراق 31 شهریور/سنبله سال 1359 مصادف با 22 سپتامبر 1980، تهاجم گسترده‌ای را با به کارگیری انواع جنگ‌افزارها علیه ایران آغاز کرد؛ 31 شهریور /سنبله در تقویم ایران، آغاز هفته دفاع مقدس است.

ارتش ایران: بخش مهمی از پیشرفت‌های کشور ریشه در تجربیات جنگ تحمیلی دارد

کلیدواژه