میزان 12, 1400 14:58 Asia/Kabul
  • ایران نقش پر رنگی در مقابله جهانی با مواد مخدر دارد
    ایران نقش پر رنگی در مقابله جهانی با مواد مخدر دارد

سفیر ژاپن در تهران گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران نقش پر رنگی در مقابله با مواد مخدر در دنیا ایفا می‌کند که این موفقیت‌های به دست آمده نتیجه تلاش‌های بی حد و مرز پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران با این بلای خانمان سوز است.

به گزارش رادیودری به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایکاوا کازو توشی سفیر ژاپن در تهران در دیدار با سردار سرتیپ مجید کریمی رییس پلیس مواد مخدر نیروی انتظامی ایران ضمن ابزار خرسندی از فرصت پیش آمده بر ضرورت ارتقاء سطح همکاری های دو جانبه تاکید کرد و گفت: تجربیات و دستاوردهای موفق پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و امیدواریم با برگزاری سالیانه نشست ها و اجلاس های بین المللی این تجربیات و دانش جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورهای جهان، به اشتراک گذاشته شود.

سردار کریمی نیز در دیدار با سفیر کشور ژاپن در تهران بر ارتقاء سطح همکاری های دو جانبه در حوزه مقابله با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر تاکید کرد.

سردار مجید کریمی افزود: امیدواریم با ارتقاء سطح همکاری های دوجانبه شاهد اقدامات مطلوبی در حوزه مبارزه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر در سطح منطقه و بین الملل باشیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آلمان: اقدامات ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر ستودنی است

کلیدواژه