جدی 08, 1400 12:13 Asia/Kabul
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه به مناسبت سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت
    برگزاری ۴۰۰ برنامه به مناسبت سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت

مدیر روابط عمومی سازمان الحشد الشعبی از برگزاری ۴۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت دومین سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت در نقاط مختلف عراق خبر داد.

به گزارش رادیودری، «مهند العقابی» مدیر روابط عمومی  سازمان الحشد الشعبی گفت: برنامه های ویژه ای برای گرامیداشت یاد و خطره سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین سپاه قدس وشهید «ابو مهدی المهندس» معاون الحشد الشعبی از امروز چهارشنبه در بغداد آغاز می‌شود. 

العقابی افزود: بیش از ۴۰۰  برنامه برای برگزاری در مناطق مختلف عراق ثبت شده  که توسط این سازمان، نهادهای رسمی و غیررسمی، موکب‌های حسینی و دانشگاه‌ها  و برگزار خواهد شد.

مهند العقابی با اشاره به اینکه، کنفرانس بین‌المللی درباره این جنایت در ماه فوریه آینده برگزار خواهد شد از بخش‌ها و اقشار جامعه خواست تا در راهپیمایی میلیونی که  امروز در اعلام وفاداری به خون سرداران شهید و محکومیت جنایت ترور آنان برگزار می‌شود، شرکت کنند. 

مدیر روابط عمومی سازمان حشد الشعبی همچنین از هیات دولت عراق خواست تا به احترام شهدا و نقش آن‌ها در از بین بردن تروریسم بین المللی که عراق را هدف قرار داده است و کشورهای منطقه را تهدید می‌کند، سوم ژانویه/13جدی را به عنوان تعطیل رسمی در تقویم این کشور قرار دهد.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سوم ژانویه 2020 به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، به همراه «ابومهدی المهندس» معاون سازمان بسیج مردمی عراق(حشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسیدند.

ولایتی: سردار سلیمانی یکی از افراد تاریخ ساز اسلام و ایران است

کلیدواژه