دلو 22, 1400 13:52 Asia/Kabul
  • روایت رسانه آمریکایی از جشن پیروزی انقلاب اسلامی در تهران
    روایت رسانه آمریکایی از جشن پیروزی انقلاب اسلامی در تهران

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس با بازتاب دادن خبر برگزاری راهپیمایی در سراسر ایران به مناسبت جشن ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی نوشت: جمعیت درحالی که پرچم ایران را به اهتزاز درآورده اند فریادهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر می دهند.

به گزارش رادیو دری؛ آسوشیتدپرس نوشت: هزاران خودرو و موتورسیکلت در جشن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۹۷۹ در روز جمعه رژه رفتند؛ اگرچه برای دومین سال متوالی به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ونگرانی از شیوع ویروس کرونا تعداد کمتری از راهپیمایان به صورت پیاده در خیابان‌ها حضور داشتند.

در این گزارش آمده است: جمعیت حاضر در راهپیمایی تهران با به اهتزاز در آوردن پرچم‌های ایران و سردادن شعارهایی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دست نوشته هایی را حمل می‌کردند که در آن "شعار مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" نوشته شده بود.

آسوشیتدپرس نوشت: امسال و برای دومین سال به دلیل شیوع همه‌گیری ویروس کووید-۱۹  برگزاری مراسم‌های مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی به وسایل نقلیه محدود شده است.

آسوشیتدپرس یادآور شده است که راهپیمایی امسال در حالی برگزار می‌شود که مذاکرات ایران با ۱+۴ در وین با هدف لغو تحریم ها در جریان است.

گزارش این رسانه آمریکایی از راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب، در بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری بازنشر شده است.

چهل و سومین جشن ملی ایرانیان در سراسر ایران اسلامی، به‌رغم تمام محدودیت‌ها برگزار شد و باز هم حیرانی برای جهانی ماند که برای ناامیدی مردم هرچه در توان داشتند در استودیوهای رنگارنگ و میزهای تحریم قرار دادند اما استواری مردم و ایستادگی آنان، نقشه‌های بدخواهان را باطل و رؤیاهایشان را کابوس کرد.
امروز جمعه 22 بهمن 1400مصادف با 11 فوریه 2022، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

انقلاب اسلامی ایران 11 فوریه 1979 به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

حضور پرشور پایتخت نشینان ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن

جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دریچه دوربین

کلیدواژه