جوزا 08, 1401 15:44 Asia/Kabul
  • سفر رئیس جمهور تاجیکستان به ایران
    سفر رئیس جمهور تاجیکستان به ایران

«امامعلی رحمان» رئیس‌ جمهوری تاجیکستان در صدر هیاتی عالی رتبه سیاسی ، اقتصادی وارد تهران شد.

به گزارش رادیو دری،«امامعلی رحمان» رییس جمهوری تاجیکستان در فرودگاه مهرآباد تهران مورد استقبال «علی اکبر محرابیان» وزیر نیروی  قرار گرفت.

استقبال رسمی، گفت‌وگوی دوجانبه رئیسان و رایزنی هیات‌های عالی دو کشور، امضا چند سند همکاری در حوزه‌های اقتصادی، علمی، سیاسی و فرهنگی و مصاحبه مطبوعاتی رئیسان جمهوری ایران و تاجیکستان از برنامه‌های سفر دو روزه «امامعلی رحمان» به تهران اعلام شده است.

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در اولین سفر خارجی خود در جایگاه ریاست جمهوری، سپتامبر 2021 به دعوت رئیس جمهوری تاجیکستان به دوشنبه سفر کرد که در جریان آن 8 سند همکاری بین ایران و  تاجیکستان به امضا مقامات ۲ کشور رسید.

جمهوری اسلامی ایران سهم پیشگامانه‌ای در کمک به تقویت زیرساخت‌ها و توسعه و شکوفایی تاجیکستان داشته است و برای توسعه روابط و همکاری با جمهوری تاجیکستان، هیچ محدودیتی ندارد.

ایران جزو اولین کشورهایی بود که استقلال دولت تاجیکستان را به رسمیت شناخت و اولین کشوری بود که سفارتخانه خود را در شهر دوشنبه دایر کرد.

هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران به تاجیکستان ارتباط نزدیک و دلبستگی ندارد و علت آن هم قرابت‌های نژادی، تاریخی، فرهنگی، دینی و زبانی ملت‌های دو کشور است.

در سیاست‌ خارجی جمهوری اسلامی ایران نیز تاجیکستان از جایگاه بالایی برخوردار است و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از روابط دو کشور به "روابط خویشاوندی" یاد کرده اند.

دیدار و رایزنی سرلشکر باقری با رئیس جمهوری تاجیکستان

کلیدواژه