رئیسی: تحریم ها برای ایران محدودیت ایجاد نکرده است
(last modified 1401-03-27T08:26:42+00:00 )
جوزا 27, 1401 12:56 Asia/Kabul
  • رئیسی: تحریم ها برای ایران محدودیت ایجاد نکرده است
    رئیسی: تحریم ها برای ایران محدودیت ایجاد نکرده است

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: با تکیه بر حرکت جهادی راه برون رفت از تحریم ها را پیش گرفته ایم و مانع از ایجاد محدودیت ها شده ایم.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در اجتماع مردمی هسته های جهاد و پیشرفت در تهران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران همیشه بر اقدامات جهادی تاکید داشتند، تصریح کرد: اگر ما توانستیم راه برون رفت از تحریم ها را دنبال کنیم حرکت جهادی بوده است.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمریکایی ها خودشان اعلام کرده اند که در فشار حداکثری شکست خورده اند؛ معنای این حرف این است که انقلاب اسلامی راه پیروزی و پیشرفت را طی می کند و آمریکا راه افول و ضعف را طی می کند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تحریم ها را باید خنثی کرد گفت: تعجب می کنم آمریکایی ها از سویی اعلامی می کنند آماده توافق با ایران هستیم اما از طرفی بر لیست تحریم ها می افزایند.

رئیسی افزود: «اینکه اعلام می کنیم به آمریکا اعتماد نداریم دنیا باید به ما حق دهد که ما به این ها اعتماد نداریم، این ها میثاق شکن هستند».

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس، احیای امید در دل‌های محرومان و مستضعفان، ناامید کردن دشمنان در خلاقیت و ابتکار عمل در شهر و روستا و نوآوری هایی که به اسم انقلاب ایجاد کرد، بسیار مهم است.

رئیسی: مقابل شورای حکام از موضع خود عقب‌ نمی نشینیم

کلیدواژه