میزان 10, 1401 13:05 Asia/Kabul
  • وزیر اطلاعات ایران: گروهک‌های تروریستی به زودی نتیجه اعمال ننگین خود را خواهند دید
    وزیر اطلاعات ایران: گروهک‌های تروریستی به زودی نتیجه اعمال ننگین خود را خواهند دید

وزیر اطلاعات ایران با تسلیت شهادت فرمانده اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد، گروهک‌های تروریستی به زودی نتیجه اعمال ننگین خود و اغتشاش و آشوب و ترور مردم بی‌گناه را خواهند دید.

جمعی‌ از عناصر معاند نظام، روز جمعه  نزدیک مسجد مکی زاهدان ‌تجمع و اقدام به تیراندازی کردند که در ‌این حادثه «سید حمیدرضا هاشمی» فرمانده اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به همراه چهار نفر دیگر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

به گزارش رادیو دری، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات ایران افزود: مجاهدت‌های سترگ و شکوهمند این شهید عالی‌قدر در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام مقدس اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین در رویارویی با تروریسم تکفیری و دشمنان امت اسلامی برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای ایران اسلامی به‌ویژه نسل جدید پاسداران خواهد بود.

خطیب تصریح کرد، گروهک‌های تروریست وابسته به استکبار جهانی بدانند که به زودی نتیجه اعمال ننگین خود و اغتشاش و آشوب و ترور مردم بی‌گناه را خواهند دید و پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مقتدر و مصمم اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، به تفرقه افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ قاطع خواهند داد.

شهادت فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در حمله تروریستی روز جمعه

کلیدواژه