قوس 05, 1401 12:22 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: بسیج باید در میدان علم حضور داشته باشد
    رهبر معظم انقلاب: بسیج باید در میدان علم حضور داشته باشد

رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار بسیجیان به‌مناسبت روز بسیج تاکید کردند : مبارزه و درگیری اصلی با استکبار جهانی است.

به گزارش رادیو دری؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی،  امروز (شنبه) در دیدار صدها نفر از بسیجیان، تشکیل بسیج را از مهمترین و بزرگترین ابتکارات امام خمینی ( ره )  دانستند و گفتند: امروز مهمترین شیوه بدخواهان ایران، جعل و دروغ‌پردازی است تا با تسلط بر مغزها، اهداف خود را محقق کند. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزودند:  در قضایای اخیر،  بسیجیان مظلومانه در عرصه بودند تا ملت در مقابلِ اغتشاشگران و عناصر غافل یا مزدور دچار مظلومیت نشود. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  افزودند:  منطقه غرب آسیا مرکز عمده نفت و انرژی و منابع طبیعی و چهار راه ارتباطی شرق و غرب است و بر همین اساس رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در این منطقه پایه‌گذاری شد تا غرب در منطقه غرب آسیا برای غارت منابع و ایجاد جنگ و تفرقه‌انگیزی، پایگاه داشته باشد.

رهبر معظم  انقلاب اسلامی  با تأکید بر اینکه مهمترین و حساس ترین نقطه در منطقه راهبردی غرب آسیا، ایران است، ‌خاطرنشان کردند: بر همین اساس، در ابتدا انگلیسی‌ها و سپس امریکایی‌ها سرمایه‌گذاری ویژه ای بخصوص برای مزدور پروری در ایران کردند، تا سلطه کامل داشته باشند.

ایشان خاطرنشان کردند : اول می‌گویند غنی‌سازی ۲۰ درصد را تعطیل کنید، بعد غنی‌سازی ۵ درصد را، بعد کل صنعت هسته‌ای را، بعد تغییر قانون اساسی محبوس شدن پشت مرزها و خالی کردن دست ایران و تعطیلی صنایع دفاعی را  مطالبه می‌کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  گفتند: مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند و تنها در صورت باج دادن در همه مسائل اساسی و عبور از همه خطوط قرمز است که آمریکا مانند دوره پهلوی دیگر کاری با کشور ندارد.

ایشان  تاکید کردند : برجام ۲ یعنی ایران حضور منطقه‌ای خود را کاملاً رها کند و برجام ۳ یعنی ایران متعهد شود که هیچ سلاح راهبردی و مهم مانند موشک و پهپاد تولید نکند تا در مقابل تهاجم، دست خالی باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به طراحی امریکایی ها که حدود ۱۵ سال قبل به وسیله شخصیت‌های برجسته این کشور افشا شد، گفتند: طراحی آنها این بود که شش کشور عراق، سوریه، لبنان، لیبی، سودان و سومالی را ساقط کنند تا در نهایت، امتداد و عمق راهبردی ایران در منطقه از بین برود و با تضعیف کشور،‌ در نهایت خود نظام جمهوری اسلامی ایران ساقط شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: اما تفکر و امتداد انقلاب اسلامی در سه کشور عراق، سوریه و لبنان کارکرد پیدا کرد و کار بزرگ و مهمی انجام شد که  شکست امریکا در این سه کشور بود.

ایشان با اشاره به شکست طراحی امریکا برای از بین بردن حزب الله و اَمل در لبنان  تأکید کردند: این نقشه و توطئه در منطقه، با نیروی عظیم و کارآمد جمهوری اسلامی خنثی شد و مظهر و پرچم این نیروی عظیم، شخصی به نام «حاج قاسم سلیمانی» بود، بنابراین اکنون مشخص می‌شود که چرا نام «حاج قاسم» تا این حد برای مردم ایران، محبوب و برای دشمنان، تا این حد ناراحت کننده است.

 

بسیجیان ایران امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

 

کلیدواژه