سرلشکر سلامی: در این سال‌ها بار‌ها دشمنان شکست خورده‌ اند
(last modified 1401-09-26T11:07:35+00:00 )
قوس 26, 1401 15:37 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: در این سال‌ها بار‌ها دشمنان شکست خورده‌ اند
    سرلشکر سلامی: در این سال‌ها بار‌ها دشمنان شکست خورده‌ اند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد : در این سال‌ها بار‌ها دشمنان شکست خورده‌اند که جنگ نظامی و عرصه مقابله با داعش از جمله آنان بوده است.

"سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی "  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: همه دشمنان در دنیا علیه ملت ایران به میدان آمدند، در این میدان فتنه علیه ایران همه دشمنان دیده می‌شوند که در صفوفی به هم فشرده در میدان حاضر‌ند.

به گزارش  رادیو دری، " سردار  سلامی "  امروز ( شنبه ) در همایش اقتدار در سایه ولایت در جمع گردان‌های طلاب و روحانیون تیپ مستقل هشتاد وسه روحانیون رزمی تبلیغی امام صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران  با بیان اینکه امروز هدف دشمنان از میان برداشتن انقلاب اسلامی ایران است و باید متوجه باشیم  شرایط عادی نیست، بلکه خطیر و تعیین‌کننده است، تصریح کرد: همه دشمنان در دنیا علیه ملت ایران به میدان آمدند و این حضور دشمن، روشن و واضح است.

سردار سلامی  افزود :  در این میدان فتنه علیه ایران همه دشمنان دیده می‌شوند که در صفوفی به هم فشرده در میدان حاضر‌ند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در عرصه مقابله با جمهوری اسلامی صهیونیست‌ها، آمریکا، انگلیس و فرانسه و سعودی نیز دیده می‌شوند  گفت : دشمنان نسبت به دروغ‌هایی که می‌گویند به باور رسیدند و آنان اولین قربانی دروغ‌های خود هستند؛ البته  دشمنان قدرتی کوچک‌تر از آن چیزی که نشان می‌دهند، دارند.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز فتنه آشکار است و ابهامی در آن وجود ندارد و صحنه قابل تشخیص است و ابتدا و انتهای آن نیز روشن شده است، افزود :  امروز اسلام ضعیف نیست و در این سال‌ها بار‌ها دشمنان شکست خورده‌اند که جنگ نظامی و عرصه مقابله با داعش از جمله آنان بوده است.

فرمانده کل سپاه  گفت:‌ امروز نیاز‌ها و تجهیزات نظامی را خودمان می‌سازیم که اگر تحریم نبود به این توفیق‌ها دست نمی‌یافتیم و نیرومند نمی‌شدیم.

سردار سلامی : ملت ایران قوی بودن را انتخاب کردند

کلیدواژه