دلو 19, 1401 11:28 Asia/Kabul
  • انقلاب اسلامی فروغ امید را به کالبد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید
    انقلاب اسلامی فروغ امید را به کالبد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید

مجلس خبرگان رهبری ایران در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، انقلاب اسلامی ایران فروغ امید را به کالبد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید.

به گزارش رادیو دری؛ مجلس خبرگان رهبری ایران در این بیانیه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر تصریح کرد، دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است.

این بیانیه می افزاید، نهضت امام خمینی (ره) به عنوان یک تجربه نوین، سرآغاز بیداری در برابر ستمگران و موجب قطع دست استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تجاوزکار از ایران اسلامی بوده است.

در این بیانیه تصریح شده است، انقلاب اسلامی ایران، فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه‌ای تازه از حکومت دینی توأم با ارزش‌هایی مانند عدالت، استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی را به بشریت عرضه کرد.

مجلس خبرگان رهبری ایران در این بیانیه تاکید کرد، آحاد مردم ایران با شرکت یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر نشان خواهند داد فداکارانه بر عهد و پیمان خود با شهدای والامقام و امام خمینی(ره) وفادار بوده و در هیچ شرایطی در برابر زورگویان عالم به ویژه شیطان بزرگ؛ آمریکای جنایتکار از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن دست نخواهند کشید.

رئیسی: دستاوردهای انقلاب اسلامی متعلق به همه ملت ایران است

 

کلیدواژه