دلو 29, 1401 14:04 Asia/Kabul
  • رئیسی: ملت ایران با استقامت، توطئه‌های سلطه‌گران را ناکام کرد
    رئیسی: ملت ایران با استقامت، توطئه‌های سلطه‌گران را ناکام کرد

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران با استقامت مثال‌زدنی انواع توطئه‌های سلطه‌گران را ناکام کرده است.

«سید ابراهیم رئیسی»  امروز در ابتدای دیدار مسوولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و مهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر معظم انقلاب اسلامی، از حماسه‌سازی اخیر مردم ایران در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد و این حماسه  را مسوولیتی مضاعف برای همه دست‌اندرکاران مسائل کشور برشمرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همچون صدر اسلام با جنگ نظامی، اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی مقابل ملت ایران صف‌آرایی کرده‌اند.

رئیسی با اشاره به محاسبات غلط دشمنان درباره ملت ایران از جمله در حوادث پاییز گذشته تصریح کرد: غربی‌ها تا دیروز مدعی دنبال کردن توافق بودند، اما وقتی ناچار به پذیرش خواسته‌های به حق مردم ایران شدند، با آغاز اغتشاشات، میز مذاکره را ترک کردند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دولت این کشور با حضور عزت‌مندانه و سازنده در مجامع بین‌المللی، منافع ملت را استیفا خواهد کرد.

همزمان با خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (صلی‌الله‌علیه‌و آله‌وسلم) جمعی از مسوولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

امروز (شنبه) ۲۷ رجب سال ۱۴۴۴ هجری قمری برابر با ۱۸فوریه ۲۰۲۳ مبعث پیامبر اعظم صلی‌الله علیه‌و آله و سلم است.

رئیسی:محاسبات آمریکا و اروپا در قبال ایران غلط بود

رئیسی: محاسبات غلط اروپایی‌ها درباره ایران ناشی از وابستگی به منابع معاند است

کلیدواژه