حوت 03, 1401 19:47 Asia/Kabul
  • ایران: جهان برای توقف نسل‌کشی فلسطینی‌ها فوراً اقدام کند
    ایران: جهان برای توقف نسل‌کشی فلسطینی‌ها فوراً اقدام کند

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران با محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه مردم نابلس از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی، اقدام فوری بین‌المللی را برای توقف و محکومیت نسل‌کشی فلسطینیان خواستار شد.

به گزارش رادیو دری، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران حمله وحشیانه و تروریستی نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهر نابلس در کرانه باختری را که منجر به شهادت و زخمی شدن دهها نفر از مردم بی‌دفاع فلسطین شد، به شدت محکوم کرد.

ناصر کنعانی با اشاره به تداوم و تشدید اقدامات جنایتکارانه و تروریستی صهیونیست‌ها در کرانه باختری در چند ماه اخیر از جمله یورش به مناطق نابلس و جنین و قتل کودکان، زنان و سالخوردگان و تخریب خانه‌های فلسطینیان افزود: ادامه این روند خطرناک در سایه سکوت و انفعال مجامع مسوول بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب، غیرقابل تحمل و مایه شرمساری آنان است.

وی  از مقاومت شجاعانه مردم و به ویژه جوانان فلسطینی در بیت‌المقدس، جنین، نابلس و همه مناطق فلسطین اشغالی، تجلیل و بر وحدت مواضع و اقدام هماهنگ دولت‌های اسلامی در پشتیبانی از ملت فلسطین و مقاومت مشروع آنان در برابر اقدامات ضد بشری و تروریستی رژیم آپارتاید صهیونیستی تاکید کرد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در یورش روز چهارشنبه نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری، شش شهروند فلسطینی شهید و ۴۵ نفر مجروح شدند.

کنعانی: حمایت آمریکا از جیب مالیات‌دهندگان به ماندگاری رژیم صهیونیستی کمکی نمی‌ کند

ادامه یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری

کلیدواژه