تاکید بر تقویت همکاری‌های مشترک ایران و پاکستان برای غلبه بر تروریسم
(last modified Sun, 02 Apr 2023 06:56:47 GMT )
حمل 13, 1402 11:26 Asia/Kabul
  • تاکید بر تقویت همکاری‌های مشترک ایران و پاکستان برای غلبه بر تروریسم
    تاکید بر تقویت همکاری‌های مشترک ایران و پاکستان برای غلبه بر تروریسم

سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با محکومیت حمله به نظامیان این کشور در ایالت بلوچستان پاکستان، بر تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد برای غلبه بر تروریسم تاکید کرد.

ارتش پاکستان روز شنبه اعلام کرد که درپی حمله تروریست‌ها به کاروان نیروهای امنیتی در یکی از نقاط مرزی واقع در ایالت بلوچستان ۴ نظامی این کشور کشته شدند.

به گزارش رادیو دری، بخش دیپلماسی عمومی و مطبوعاتی سفارت ایران در اسلام‌آباد در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی روز شنبه به نظامیان این کشور اعلام کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی علیه تعدادی از نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه کِچ، مراتب همدردی خود با خانواده های جانباختگان را اعلام نموده و برای شهیدان طلب آمرزش دارد.

در این بیانیه تاکید شده است: تروریسم درد مشترک دو کشور است و دو ملت مسلمان ایران و پاکستان جان های ارزشمندی را در راه مبارزه با این طاعون فدا کرده اند.

در ادامه بیانیه سفارت ایران در پاکستان آمده است: بدون تردید تقویت همکاری‌های مشترک ایران و پاکستان، گروهک های تروریستی را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذارد.

 

کلیدواژه