ثور 01, 1402 14:59 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: آمریکا در حل بحران داخلی رژیم صهیونیستی عاجز است
    خطیب نماز جمعه تهران: آمریکا در حل بحران داخلی رژیم صهیونیستی عاجز است

خطیب نماز جمعه تهران گفت: آمریکا با همه تعلقی که به رژیم صهیونسیتی دارد، نتوانست بحران این رژیم را حل کند که نشان‌دهنده عجز آمریکاست.

حجت الاسلام «کاظم صدیقی» خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه شاخِ تیز آمریکا در سیاست خارجی، صهیونیست‌ها بودند، افزود: این رژیم شاهد تظاهرات چند صد هزار نفری است و بحرانی‌ترین وضعیتش را تجربه می‌کند.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: اقتدار جبهه مقاومت نیز به‌گونه‌ای است که کرانه باختری مسلح شده و هر روز ضد صهیونیست‌ها عملیات نظامی انجام می‌شود تا جایی که بزرگان صهیونیست‌ها اذعان کرده اند عمرشان به ۸۰ سال نخواهد رسید.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه سلطه آمریکا در خارج از مرزهایش هر روز به هم می‌ریزد و قدرتش ضعیف می‌شود، تصریح کرد، روزگاری آمریکای لاتین حیاط خلوت آمریکا به شمار می‌رفت، اما در شرایط فعلی رئیسان جمهوری که در این منطقه انتخاب می‌شوند مقابل استکبار جهانی هستند.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد، باوقوع انقلاب اسلامی ایران، تاریخ جهان تغییر یافت و به تدریج اوضاع به نفع انقلاب‌های نوپای الهی و به زیان مستکبران رقم می‌خورد.

حجت الاسلام صدیقی گفت: زمانی آمریکا به عنوان کدخدا خودش را در سرنوشت همه کشورها دخیل می‌دانست و جهان سوم در اختیارش بود، اما امروز در خاک خودش گرفتار دوقطبی است و از ناامنی رنج می‌برد و دولت‌های آمریکا هم یکی پس از دیگری ضعیف می‌شوند.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد، تحریم‌های آمریکا در مقابل ایران نتوانست به اهداف تعیین شده برسد، چرا که فکر می‌کرد می‌تواند انقلاب را از پا درآورد، اما ایران امروز جزو کشورهایی است در سرنوشت منطقه و جهان ایفای نقش می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران: بحران آفرینی‌های رژیم صهیونیستی راه به جایی نمی‌برد

کلیدواژه