ثور 31, 1402 13:09 Asia/Kabul
  • وزیر اطلاعات ایران: هرگونه اقدامی در مرزها برای ایجاد ناامنی با پاسخ قاطع و کوبنده مواجه خواهد شد
    وزیر اطلاعات ایران: هرگونه اقدامی در مرزها برای ایجاد ناامنی با پاسخ قاطع و کوبنده مواجه خواهد شد

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: هرگونه اقدامی برای ایجاد ناامنی در مرزها با پاسخ قاطع و کوبنده مواجه خواهد شد.

به گزارش رادیو دری، "حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل خطیب" وزیر اطلاعات ایران در بیست و سومین همایش دادستان‌های عمومی و انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت سراسر ایران در مشهد گفت: هرگونه اقدامی در مرزها با پاسخ قاطع و کوبنده فرزندان این ملت در نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهند شد.

"خطیب" با اشاره به برخی حوادث، اتفاقات و رویدادهای مهم سال ۱۴۰۱ افزود: براساس اسناد و مدارک به‌دست‌آمده، در جریان اغتشاشات  بیش از ۲۰۰ رسانه، ۳۵ اندیشکده و ده‌ها سرویس اطلاعاتی علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشتند.

وزیر اطلاعات ایران با اشاره به ضربات پی‌درپی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به گروهک‌های تروریستی و شبکه‌های جاسوسی و نفوذ در سال ۱۴۰۱ گفت: این ضربات سبب شد که دشمن اعتراف کند ایران توانسته است در حوزه امنیت خود، شرایط بازدارندگی ایجاد کند.

"خطیب" با تشریح برنامه‌های دشمنان در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال جاری نیز جنگ ترکیبی دشمن به شکل‌های مختلف ادامه خواهد داشت و لازم است که  برآورد اطلاعاتی و امنیتی دقیقی در مواجهه با این جنگ ترکیبی داشته باشیم.

وزیر اطلاعات ایران با اشاره به  بازداشت  تیم تروریستی اخیر مرتبط با رژیم صهیونیستی که از مرزهای غربی به کشور وارد شده بود، گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌ شده، امیدواریم شاهد امنیت در مرزهای غربی و تکرار نشدن  آن باشیم و مسئولیت اقلیم عراق را یادآوری و تأکید می‌کنیم.

شهادت 5 مامور مرزبانی در سراوان

کلیدواژه