جوزا 02, 1402 07:48 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: انتقام شهدای سراوان را از آمران و عاملان آن می‌گیریم
    سرلشکر سلامی: انتقام شهدای سراوان را از آمران و عاملان آن می‌گیریم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی به مناسبت شهادت مرزبانان غیور فراجا تاکید کرد : انتقام شهدای سراوان را از آمران و عاملان آن می‌گیریم.

شامگاه شنبه (30 ثور) اشرار و معاندان با استفاده از خاک پاکستان و نقض حریم مرزی جمهوری اسلامی ایران در اقدامی تروریستی و ناجوانمردانه به به برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان حمله کردند که با مقاومت جانانه نیروهای دلاور مرزبانی مواجه و تروریست ها به عمق خاک پاکستان متواری شدند.

در این درگیری پنج نفر از غیورمردان مرزبانی ایران،  شهید  و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

"سردار سرلشکر حسین سلامی "  فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت مرزبانان غیور فراجا در سراوان نوشت: گروهک‌های تروریستی اجاره‌ای و دشمنان ملت عظیم‌الشأن ایران بدانند انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت خواهند گرفت.

به گزارش رادیو دری،  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی  شهادت مرزبانان غیور فراجا در جنوب شرق کشور را به سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور تبریک و تسلیت گفت.

در پیام فرمانده سپاه آمده است،  گروهک‌های تروریستی اجاره‌ای و دشمنان ملت عظیم‌الشأن ایران بدانند مدافعان مرزهای میهن عزیز در فرماندهی انتظامی کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای عزت، افتخار، اقتدار و سربلندی این سرزمین که همواره مورد حسد و طمع دشمنان است، ضمن تحکیم امنیت پایدار مردمی، انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت خواهند گرفت.

 

کلیدواژه