هنیه: ایران، رکن استوار و قابل اتکا برای محور مقاومت است
(last modified 1402-03-02T03:37:36+00:00 )
جوزا 02, 1402 08:07 Asia/Kabul
  • هنیه: ایران، رکن استوار و قابل اتکا برای محور مقاومت است
    هنیه: ایران، رکن استوار و قابل اتکا برای محور مقاومت است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ایران یک رکن استوار است که مقاومت فلسطین در جنگ اصلی با دشمن صهیونیستی و هژمونی آمریکا بر آن تکیه می‌کند.

به گزارش رادیو دری،  "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پاسخ به پیام سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیروزی گروه های مقاومت در این جنگ، مبتنی بر قدرت و اتحاد در میدان و سیاست بود، خاطر نشان کرد: پیام قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانگر موضع حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و پایبندی ایران به حمایت نامحدود از مقاومت است.

هنیه تاکید کرد: دشمن صهیونیستی فکر می‌کرد که با ترور فرماندهان سرایا القدس، مقاومت در هم خواهد شکست و ملت فلسطین هم دچار ترس و وحشت خواهد شد.

این مقام حماس افزود: دشمن فکر می‌کرد که این تجاوز برای خروج از بحران داخلی، به آن کمک خواهد کرد و ارتش آن هم، بازدارندگی را به دست می‌آورد، ولی نتایج جنگ انتقام آزادگان، بحران صهیونیستها را عمیق کرد.

در جنگ انتقام آزادگان، شش نفر از فرماندهان این گروه فلسطینی به همراه برخی اعضای خانواده‌های خود شهید شدند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین، در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، از آغاز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت آغاز شد. بر اساس جدیدترین آمار از شمار قربانیان فلسطینی در دور جدید تجاوز صهیونیست‌ها به باریکه غزه، 35 نفر شهید و و بیش از 150 نفر هم مجروح شدند.

حماس : هماهنگی میان حماس، حزب‌الله و تهران راهبردی است

کلیدواژه