جدی 07, 1402 16:01 Asia/Kabul

پیکر سردار شهید «سید رضی موسوی» از فرماندهان ارشد و مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه پس از تشییع بر دستان مردم قدرشناس تهران در صحن حرم امامزاده صالح تجریش به خاک سپرده شد.

به گزارش رادیو دری؛  آیین تشییع پیکر پاک شهید سید رضی موسوی صبح امروز پنجشنبه با حضور خیل عظیم مردم غیرتمند و شهیدپرور تهران در میدان  امام حسین(ع) این شهر با تلاوت قرآن کریم و بعد از آن با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی بامداد امروز (پنج‌شنبه) بر پیکر آن شهید سرافراز نماز اقامه کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تسلیت به خانواده شهید و قدردانی از جهاد خستگی ناپذیر شهید سیدرضی موسوی برای این شهید، همنشینی با اوصیا و اولیای الهی  را از خداوند متعال طلب کردند.

پیکر این شهید، پیش از انتقال به ایران در حرم های شریف حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه، حرم حضرت امیرالمومنین (ع) در نجف اشرف و حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در کربلا تشییع شده بود و امروز با بدرقه مردم تهران در امامزاده صالح تجریش در خاک آرمید.

سردار سیدرضی موسوی از مستشاران باسابقه سپاه روز دوشنبه چهارم جدی ۱۴۰۲ در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت فعالیت می کرد.

ترس شدید رژیم صهیونیستی از پاسخ ایران به ترور سردار سید رضی

اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر سردار شهید موسوی

کلیدواژه