رئیسی: سیاست جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلومان است
(last modified 1402-10-16T13:48:07+00:00 )
جدی 16, 1402 18:18 Asia/Kabul
  • رئیسی: سیاست جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلومان است
    رئیسی: سیاست جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلومان است

رئیس جمهوری اسلامی ایران سیاست ایران را دفاع از مظلومان و خروشیدن بر ظالمان اعلام کرد.

به گزارش رادیو دری، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه با حضور در اجتماع مردم شهر زنجان ضمن محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلومان عالم و خروشیدن بر ظالمان و مستکبران است.

رئیسی افزود: علیرغم توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف، ملت ایران روی پای خود ایستاده و پیروز است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به پیشرفت های ایران در حوزه علم و فناوری افزود: ملت ایران با وجود تحریم‌ها و دشمنی‌ها گام‌های بلندی برداشت و به جهان نشان داد با تکیه بر ارزش‌های الهی می‌تواند کشوری پیشرفته و فناور شد و امروز، ایران چنین کشوری در جهان است.

رئیسی با تأکید بر استفاده صلح‌آمیز ایران از انرژی هسته‌ای گفت: دشمن گمان می‌کرد با ترور دانشمندان می‌تواند صنایع هسته‌ای کشور را متوقف کند اما نتوانست.

وی خاطرنشان کرد: به اعتراف مقام های کشورها و مسوولان عالی منطقه و صاحبنظران، جمهوری اسلامی ایران  در مقابل استکبار ایستادگی کرده و اهداف خود را با قدرت دنبال می‌کند.

رئیسی در ادامه گریزی به تحولات غزه زد و گفت: دشمنی با ملت ایران و شهید سلیمانی برای آن است که نظام جمهوری اسلامی، ملت و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حق فلسطین و حق مظلومان تاکید دارند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه که باطل از میان رفتنی است، گفت که فلسطین مظلوم مقتدر است و رژیم جعلی صهیونیستی حتما از بین رفتنی و نابود است.

رئیسی: زمان و مکان انتقام را نیروهای مسلح ما تعیین خواهند کرد

کلیدواژه