دلو 19, 1402 20:01 Asia/Kabul
  • سازمان مهاجرت ایران جزییات طرح سرمایه‌گذاری اتباع غیرایرانی را اعلام کرد
    سازمان مهاجرت ایران جزییات طرح سرمایه‌گذاری اتباع غیرایرانی را اعلام کرد

سازمان ملی مهاجرت ایران با انتشار جزئیات کامل طرح جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده‌گذاری اتباع غیرایرانی اعلام کرد: این طرح اختیاری و بدون محدودیت زمانی بوده و برای داوطلبان شرکت در آن تسهیلات متعددی فراهم شده است.

به گزارش رادیو دری؛ سازمان ملی مهاجرت ایران جزئیات کامل طرح جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده‌گذاری اتباع غیرایرانی در زنجیره‌های تولید (طرح سرمایه‌گذاری 100 میلیون تومانی) را اعلام و  تأکید کرد: همه مهاجرانی که حضور قانونی در ایران دارند، شامل دارندگان برگه‌های سرشماری، کارت آمایش و پاسپورت‌های اقامتی می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از مزایای متعدد آن که می‌تواند کار و زندگی آنان را متحول کند، بهره‌مند شوند.

بر اساس این اطلاعیه، در این طرح اتباع خارجی می توانند  100 میلیون تومان مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری را در قسط بندی 10 و 20 ماهه پرداخت کنند.

تمدید مجوز سکونت و تردد، استفاده از خدمات بیمه تامین اجتماعی، دریافت پروانه اشتغال از وزارت تعاون و کار ایران، افتتاح حساب و تخصیص کارت بانکی و برخورداری از اولویت برای دریافت برگه سهام تشویقی در طرح های صنعتی، تولیدی و عمرانی از جمله مزایای شرکت کنندگان در این طرح است.

بر اساس این اطلاعیه کسانی که در این طرح شرکت نکنند، تا زمان اعلام طرح های بعدی در همان وضعیت گذشته خود باقی می مانند.

Image Caption
Image Caption
Image Caption
Image Caption

بانک ملی ایران خدمات ویژه ای به اتباع غیرایرانی ارائه می‌دهد

مشارکت 6 هزار مهاجر افغانستانی ساکن خراسان رضوی در طرح «زنجیره تولید»

کلیدواژه