تاکید منتخب مردم ایران بر حمایت از مردم فلسطین و آزادی قدس شریف از اشغال صهیونیست‌ها
(last modified 1403-04-21T04:18:34+00:00 )
سرطان 21, 1403 08:48 Asia/Kabul
  • پزشکیان - هنیه
    پزشکیان - هنیه

رئیس جمهوری منتخب ایران بر ادامه حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی از ملت مظلوم فلسطین تا تحقق همه آرمان‌ها و حقوق خود و همچنین آزادی قدس شریف از اشغال صهیونیست‌ها تاکید کرد.

به گزارش امروز رادیو دری، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری منتخب مردم ایران با قدردانی از پیام تبریک «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت، جمهوری اسلامی ایران با پایبندی به اصول و اهداف والای انقلاب اسلامی و در چارچوب آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی،  حمایت از ملت فلسطین و مبارزات آن در برابر اشغالگری و آپارتاید رژیم صهیونیستی را وظیفه انسانی و اسلامی خود می داند

.پزشکیان افزود، با ایستادگی تاریخی ملت مقاوم فلسطین و غزه مظلوم و مقتدر و مجاهدت قهرمانانه رزمندگان مقاومت فلسطین در جنگ جاری، پیروزی و نصرت الهی در مقابل رژیم صهیونیستی،  نصیب فلسطین  خواهد شد.

پیشتر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به نمایندگی از جنبش حماس و عموم مردم  فلسطین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری ایران و اعتماد ملت به «مسعود پزشکیان» و انتخابش به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک گفت.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه (پنجم ژوئیه) برگزار و «مسعود پزشکیان» به عنوان نهمین رئیس جمهوری منتخب مردم ایران انتخاب شد.

تأکید رئیس جمهور منتخب ایران بر تداوم حمایت تهران از مقاومت

کلیدواژه