سنبله 30, 1403 17:23 Asia/Kabul
  • عیادت رئیس جمهور ایران از مجروحان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی
    عیادت رئیس جمهور ایران از مجروحان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی

رئیس جمهور ایران با حضور در بیمارستان چشم پزشکی فارابی تهران از تعدادی از مجروحان حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی که به ایران منتقل شده‌اند عیادت کرد.

 

به گزارش رادیو دری، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران ظهر روز جمعه با حضور در بیمارستان چشم پزشکی فارابی تهران از شماری از مجروحان حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان که برای درمان به ایران منتقل شده‌اند عیادت کرد و با توضیحات مسئولان بیمارستان از آخرین اقدامات و روند درمانی آنان مطلع شد.

سفیر لبنان نیز در این دیدار، پزشکیان را همراهی و از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

در همین حال نرگس قدیریان همسر مجتبی امانی سفیر ایران در بیروت نیز با بیان اینکه عمل جراحی کوچکی روی چشم او انجام شده، شایعات درباره نابینا شدن سفیر ایران را تکذیب کرد و گفت با برخی تمهدیدات کوچک دیگر، مشکلی وجود ندارد و به زودی سفیر به محل کار خود باز می‌گردد.

خانم قدیریان از زحمات و عیادت رییس جمهور، وزیر بهداشت و وزیر خارجه، سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس و دیگر مقام های جمهوری اسلامی ایران سپاس‌گزاری کرد.

وی در خصوص انفجار پیجر‌ها در لبنان و وضعیت به وجود آمده برای شهروندان این کشور گفت: پیجر وسیله‌ای است که همه مردم لبنان آن را در اختیار دارند و نیروهای امدادی، آتش نشان‌ها و مدارس به دلیل نبود سیستم آژیر خطر از این پیجرها استفاده می‌کنند و در دست عموم مردم قرار دارد.

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه -۲۷ و ۲۸ سنبله- در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دستکم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد که سفیر ایران در لبنان نیز از جمله آنان بود.

سفیر ایران در انفجار دستگاه‌های پیام‌رسان در لبنان زخمی شد