تاکید خطیب جمعه تهران بر تشکیل سازمان حقوق بشر واقعی برای بررسی جنایات رژیم صهیونیستی
(last modified 1403-07-06T11:40:17+00:00 )
میزان 06, 1403 16:10 Asia/Kabul
  • تاکید خطیب جمعه تهران بر تشکیل سازمان حقوق بشر واقعی برای بررسی جنایات رژیم صهیونیستی
    تاکید خطیب جمعه تهران بر تشکیل سازمان حقوق بشر واقعی برای بررسی جنایات رژیم صهیونیستی

خطیب نماز جمعه تهران بر تشکیل سازمان حقوق بشر واقعی برای بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و دیگر مناطق فلسطینی تاکیدکرد.

به گزارش رادیو دری، آیت الله سید احمدخاتمی در نماز جمعه این هفته تهران گفت: یک سال است که صهیونیست‌ها پیش چشم جهانیان نسل‌کشی می‌کنند و بیش از 41 هزار نفر را در باریکه غزه به شهادت رساندند و سازمان‌های بین المللی حقوق بشر حتی یک بیانیه محکومیت صادر نکردند از اینرو بشریت باید به فکر یک سازمان حقوق بشر واقعی باشد، آنها سازمانِ دولت‌ها هستند؛ سازمان مردم نیستند.

خطیب جمعه تهران گفت: در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، برخی دست دارند، آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی از کشور‌های همسایه که هنوز رابطه خود را با این رژیم قطع نکرده‌اند.

آیت الله سید احمد خاتمی  با اشار به فرمایشات امام خمینی (ره ) مبنی بر محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار افزود: نظر جمهوری اسلامی این است که همه فلسطینی‌ها در هر کجای دنیا که هستند یک رأی دارند،ما این رژیم را از اصل نا مشروع می‌دانیم،آنها غاصب و نامشروع هستند و باید بروند.

خطیب جمعه تهران به توانایی رزمندگان یمنی که قلب تل‌آویو را در هم کوبیدند اشاره کرد و اظهار داشت: اگر این جهاد مقدس نباشد جنایتکاران صهیونیست اثری از دین باقی نخواهند گذاشت.

آیت الله سید احمدخاتمی همچنین با اشاره به شعار «ما می‌توانیم»، افزود: شعار ایران اسلامی یک شعار است که ما با آن پیروز شدیم، این نه تنها شعار ایران بلکه شعار اسلام است و پیروز میدان مقاومت و حزب‌الله لبنان هستند.

خطیب جمعه تهران با ابراز خوشحالی از یکپارچگی ملت ایران در محکومیت جنایات اسرائیل خاطر نشان کرد، امروز سراسر ایران در روز خشم مقدس پس از نماز جمعه یک صدا می‌گویند که مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل،  مسعود مپزشکیان رئیس‌جمهور ایران در نیویورک و در قلب آمریکا هم  محتوای صحبتش هم مرگ بر اسرائیل بود.

رای مثبت شورای حقوق بشر سازمان ملل به تشکیل کمیته تحقیقات برای بررسی جنایات رژیم صهیونیستی

کلیدواژه