میزان 07, 1403 17:58 Asia/Kabul
  • اجتماعات مردمی در سراسر ایران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
    اجتماعات مردمی در سراسر ایران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

در شهرهای مختلف ایران اجتماعات مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به خصوص ترور شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برپا شده است.

به گزارش رادیو دری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای از برگزاری اجتماع مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان فلسطین تهران خبر داد.

در اطلاعیه آمده است که این تجمعات در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه و به منظور محکومیت این اقدامات غیرانسانی و حمایت از مقاومت اسلامی لبنان و مردم مظلوم غزه، و با توجه به بیانات راهگشا و داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌ العالی) پیرامون لزوم ایستادگی و مقاومت در برابر این جنایات، اجتماع مردمی در میادین اصلی مراکز استان‌ها در سراسر ایران برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شریف و انقلابی دعوت کرده است تا با حضور پرشور خود، صدای اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی را به جهانیان برسانند.

شهروندان تهرانی در هوای بارانی در میدان فلسطین این شهر گرد آمده و جنایات رژیم نسل کش اسرائیل را محکوم می کنند.

در مشهد مقدس نیز اجتماع زائران و مجاوران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

همچنین با اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان، جمعیت خشمگین در تهران، مشهد و دیگر شهرهای ایران خشم و انزجار خود را از اقدامات تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی ابراز می کنند.

جنبش حزب الله لبنان بعد از ظهر روز شنبه هفتم میزان 1403 خبر شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل این جنبش را تأیید کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان به شهادت رسید

کلیدواژه