میزان 11, 1403 11:33 Asia/Kabul
  • دستان بلند ایران به هر نقطه‌ای که اراده کند، می‌رسد
    دستان بلند ایران به هر نقطه‌ای که اراده کند، می‌رسد

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران تصریح کرد: یکبار دیگر اثبات شد دستان بلند ایران به هر نقطه‌ای که اراده کند، می‌رسد.

به گزارش رادیو دری، در پی حملات موشکی ایران به سرزمین های اشغالی، ناصر کنعانی در حساب مجازی خود با انتشار پیامی نوشت: مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد، حق دفاع مشروع و حمایت از امنیت، حاکمیت و تمامیت سرزمینی ایران در مقابل متجاوزان متوهّم و خیره سر، قاطع و محکم عمل کردیم.

وی با تاکید بر پایبندی ایران به ثبات و امنیت منطقه افزود: رژیم صهیونیستی و حامیان آن بدانند جمهوری اسلامی ایران به آنچه می‌گوید، قاطعانه عمل می‌کند.

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران اضافه کرد: در مقابل متجاوزان سخت عمل خواهیم کرد و هیچ اقدام ماجراجویانه و نسنجیده‌ای علیه حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

کنعانی تصریح کرد: چهره آینده منطقه و غرب آسیا را صاحبان منطقه و ملت‌های اصیل و ریشه دار آن ترسیم خواهند کرد، نه اشغالگران و متجاوزان بی ریشه و بی هویت.

وی گفت: توانایی، شجاعت، قدرت و اقتدار دفاعی قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در رأس آنها حکمت، درایت و صلابت فرماندهی معظم کل قوا، موجب فخر و اعتزاز همه ایرانیان است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شب گذشته قلب سرزمین های اشغالی را با 200 فروند موشک بالستیک هدف قرار دادند.

هشدار پزشکیان به نتانیاهو: با ایران وارد درگیری نشوید

وزیر خارجه ایران: حمله به اسرائیل بر مبنای حق دفاع مشروع بود