میزان 18, 1403 12:52 Asia/Kabul
  • ایران: صهیونیست‌ها به دنبال اعمال نفوذ در انتخابات آمریکا هستند
    ایران: صهیونیست‌ها به دنبال اعمال نفوذ در انتخابات آمریکا هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هدف رژیم صهیونیستی برای گسترش جنگ در منطقه را اعمال نفوذ بدکارانه بر نتیجه انتخابات آتی ‌آمریکا دانست.

به گزارش رادیو دری؛ اسماعیل بقایی بامداد امروز (چهارشنبه) در شبکه اجتماعی ایکس‌ نوشت: شتاب باند جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی در کشاندن کل منطقه به یک جنگ فراگیر با هدف و نیت اعمال نفوذ بدکارانه بر نتیجه انتخابات آتی ‌آمریکا است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: نهادهای امنیتی آمریکا احتمالاً با اغواگری هدفمند ‌رژیم صهیونیستی، به دروغ ایران را متهم به دخالت در امور داخلی آمریکا می کنند! این آشکارا قلب واقعیتی گمراه کننده است.

وزارت امور خارجه ایران به تازگی با رد طرح برخی اتهامات مبنی بر مداخله ایران در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده است که دولت واشنگتن که سابقه ای طولانی در مداخله غیرقانونی در امور داخلی دیگر کشورها دارد، در جایگاهی نیست که چنین اتهامی را به دیگر کشورها نسبت دهد.

انتخابات آمریکا در نوامبر امسال برگزار خواهد شد و کاندیداهای آمریکایی برای جلب آرای بیشتر از انواع روش های تبلیغاتی حتی اتهام زنی به دیگر کشورها استفاده می کنند.

ایران: ادعای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بی اساس است

 

کلیدواژه