هشدار به بایدن: آمریکا در قبال حمله احتمالی اسراییل به ایران مسؤول است
(last modified 1403-07-28T06:45:23+00:00 )
میزان 28, 1403 11:15 Asia/Kabul
  • هشدار به بایدن: آمریکا در قبال حمله احتمالی اسراییل به ایران مسؤول است
    هشدار به بایدن: آمریکا در قبال حمله احتمالی اسراییل به ایران مسؤول است

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران درباره حمله احتمالی اسراییل به ایران به رئیس جمهوری آمریکا هشدار داد.

به گزارش رادیو دری؛ «سید عباس عراقچی» در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، با اشاره به مصاحبه اخیر بایدن رئیس جمهوری آمریکا نوشت: هر که علم و آگاهی از "زمان و چگونگی حمله اسرائیل به ایران" داشته باشد و یا تجهیزات و پشتیبانی برای چنین حماقتی در اختیار آن رژیم قرار داده باشد، منطقاً مسؤولیت هرگونه خسارت احتمالی را برعهده خواهد داشت.

این اظهارات عراقچی پس از آن مطرح می شود که «جو بایدن» در پایان سفر به برلین اعلام کرده بود که از اینکه رژیم اسرائیل چگونه و چه زمانی قرار است به حملات موشکی ایران پاسخ بدهد، اطلاع دارد.

وزیر امورخارجه ایران همچنین با انتشار پیامی به زبان عربی در شبکه ایکس، درباره شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نوشت: « یحیی السنوار» ترسی از مرگ نداشت، بلکه در غزه در جستجوی شهادت بود؛ او شجاعانه تا آخرین نفس در صحنه نبرد جنگید.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران تصریح کرد: سرنوشت شهید سنوار که به زیبایی در آخرین تصویر به نمایش درآمده است، کسی را از ادامه نبرد منصرف نمی‌کند، بلکه منبعی الهام‌بخش خواهد شد.

«یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز چهارشنبه ۱۶ اکتبر در حال نبرد با دشمن اشغالگر صهیونیستی در شهر رفح ( جنوب باریکه غزه)  به شهادت رسید.

ایران: جامعه جهانی اسرائیل را برای اقدامات تروریستی پاسخگو کند

سلامی: هرگونه تعرض به ایران پاسخی دردناک خواهد داشت

کلیدواژه